Kysy

7 vastausta

  • Aika pitkälle riippuu varmaan siitä mistä on ostettu ja onko myyjän virhevastuu/takuu vielä voimassa. Jos on niin luultavasti myyjä kinuaa kuittia. Jos taas myyjän takuu on rauennut niin luultavasti hän ohjaa sinut maahantuojan/valmistaa kiusaamaan. Näiden kanssa sitten voi keskustella mitä elinikäiseen takuuseen kuuluu, kuka korvaa rahdit sun muut.
    Eli ensin ottaisin yhteyttä myyjään ja kyselisin asiaa sieltä.

  • Koss huolto on tampereella kannattaa ite lähettää ne suoraan sinne menee huomattavasti helpommin, en vaan muista sen firman nimeä mutta sen voi taas jälleenmyyjä kertoa sulle.

  • Kuitin sijaan ostopaikan ja hetken voi todistaa esim. pankin tiliotteella. Kauppiaallahan vastuu tuotteista on korkeintaan pari-kolme vuotta.

    Elinikäinen takuu taas on valmistajan lupaus, eikä suomalainen jälleenmyyjä luultavasti osallistu sen puitteissa korjaukseen. Voit varmaan kysyä menettelyohjeita suoraan valtuutetusta huollosta, käsittääkseni Tura Scandinavia [ link ] , jossa takuuohjeet näyttäisivät tosin olevan vain ruotsiksi, mutta yhteydenottokaavake suomeksikin.

    edit: Leinmin muistelema firma Tampereella eli oikeasmmin Pirkkalassa lienee ent. Teletarvike Järvinen joka on nykyään osa Aurora Groupia. Sieltäkin voi toki kysellä
    link ]

  • Käväisin Expertillä ja antoivat suoraan uudet hyllystä, kiitos vastauksista.

  • Se on hienoa toimintaa! Ostin itekin tietoasemalt dvd-aseman pyörähti pari kertaa then dead! Sain myös uuden samantien!

  • Ainakin Kamasan hylsysarjan elinikäinen takuu on toiminut :)

  • Pinnat Expertille!

Suosituimmat aiheet

Lisää aiheita

Uusimmat tapahtumat palvelussa

Aktiivisimmat käyttäjät

Näytä koko lista