5 vastausta

Järjestä:aikapisteet
onko telewelliin asetettu varmasti oikeat asetukset mobiililaajakaista operaattorin osalta? Tikku itsessään ei osaa luoda yhteyttä, vaan vaatii aina yhteysohjelman (joko tietokoneella tai modeemissa oleva). Ja tukeehan omistamasi reititin CS-17 nettitikkua? A-linkin WNAP reitittimen kanssa ainakin CS-17 kanssa pitää kaikki asetukset asettaa manuaalisesti modeemin asetuksiin, kaikki kokeilemani muut tikut toimivat automaattisella asetuksella.

Oletko kokeillut ottaa pin-koodi kyselyn pois päältä sim-kortilta? Esim. käytät kännykässä simiä ja otat kyselyn pois. Mikä reititin kyseessä?
0

Kommentoi tätä vastausta

Tarkoitit kai Nokian CS-17 tikkua?
Minulle jäi vähän epäselväksi kumman olit päivittänyt, reitittimen vai tikun, mutta.....

Todennäköisesti tarvitset TeleWell 3G-reititin päivityksen, jotta se tunnistaa tikkusi. [ link ]
Tarkista sivun "Ohjelmiston päivitys" tiedot ja "Lataukset" sivulta saat päivityksen.
Muuten sen pitäisi mennä verkkoon ilman ihmeempiä asetuksia, kunhan vaan tunnistavat toisensa.

Joissakin noissa laitteissa pitää itse kytkeä WLAN ja WPA2 salaus erikseen käyttöön, TW:stä en ole varma.
Esim. A-link 3G Routerissa se on jo oletuksena päällä, jolloin kannattaa vaihtaa ainakin salausavain.
-1

Kommentoi tätä vastausta

siis poksi päivitetty ei tikku
jotain rajoitettua yhteyttä se ilmoittaa kun verkko yhteyksia tarkastelee
-1

Kommentoi tätä vastausta

Oletko muodostanut koneellesi langattoman yhteyden vai onko johdolla kiinni reitittimessä?

Eli olet kuitenkin yhteydessä routeriisi, eli ns. lähiverkkoyhteydessä.
Sammuta hetkeksi virta routerista jos vaikka sitten saisi yhteyden ulkoverkkoon.
-1

Kommentoi tätä vastausta

yhteys toimii langallisena ei kyllä kaikki sivut
wlan ei olleskaan on sammuteltu jne
-1

Kommentoi tätä vastausta