Kysy

2 vastausta

  • ART on siis uudemmissa Androideissa tuettu virtuaalikoneen ajotapa, jossa suoritettava Dalvik-tavukoodi käännetään kokonaisuudessaan ennen ensimmäista suoritusta sopivaan formaattiin ja sen jälkeen ajetaan vain tätä käännettyä koodia. Aiemmin Androidreissa on ollut käytössä pelkästään tuo Dalvik-tila, jossa Dalvik-tavukoodia käännetään suoritettavaksi juuri ennen suoritusta tarpeen mukaan.

    ART siis parantaa suorituskykyä jonkin verran, mutta vastapainona sovellus vie sitten jonkin verran enemmän levytilaa ja ensimmäinen käynnistys hidastuu kääntämisen myötä.

    Androidilla monet 3D-pelit ja vastaavat sisältävät yleensä runsaasti natiivikoodia (ARMv7) paremman suorituskyvyn takia, ja ne eivät siis hyödy tuosta ART-tuesta yleensä juuri mitään, koska Dalvik-tavukoodia ei niissä siis yleensä ole.

  • Ehkä tuolta löytyy selvennöstä hieman ->http://www.infinum.co/the-capsized-eight/articles/art-vs-dalvik-introducing-the-new-android-runtime-in-kit-kat

Suosituimmat aiheet

Lisää aiheita

Uusimmat tapahtumat palvelussa

Aktiivisimmat käyttäjät

Näytä koko lista