Kysy

2 vastausta

  • Ongelma johtuu DNA/Welhon asiakaspalvelun kädetyksestä. Kyseessä on todennäköisesti CI tai CIv1 -televisio, jossa ei ole kortin linkityksen / parituksen mahdollisuutta. Asiakaspalvelu on todnäk unohtanut tuon kokonaan ja heidän pitää muuttaa salaustapaa kortilta. Käytännössä DNA:n myymälöissä ja asiakaspalvelussa ne eivät tiedä tuosta yhtään mitään, vaan aiheen suhteen pitää soittaa maksulliseen tekniseen asiakaspalveluun (0600-305030), joka osaa ongelman ratkaista. Annat heille sen maksukortin sarjanumeron (löytyy kortin päältä), niin he osaavat purkaa sen salaukset tarvittaville kanaville operaattorin päästä. Ilmeisesti CI+ -laitteet osaavat jotenkin "neuvotella" lähetyspään kanssa nuo avauskuviot oikein, mutta CI ja CIv1 -laitteet eivät, vaikka kortti olisi pelkkä SD-kanavien kortti.

    Nimimerkillä 3 eri television ja maksukortin kanssa DNA/Welhon kanssa tapellut.

  • 0800 300 500 on ilmainen numero. Asia hoituu sitäkin kautta.

Suosituimmat aiheet

Lisää aiheita

Uusimmat tapahtumat palvelussa

Aktiivisimmat käyttäjät

Näytä koko lista