-
Miten CUDA, PhysX, DirectX 11/10.1 ja OpenGL vaikuttaa grafiikkaan?
Yksi vastaus
-
Google on hieno asia.
CUBA
-on NVIDIA:n kehittämä C-kielen kaltainen ohjelmointirajapinta.PC:llä CUDA:a osaa hyödyntää muun muassa osa BOINC-alustalla suoritettavista hajautetun laskennan projekteista.
-PhysX
Simppelisti Nvidian oma teknologia joka lisää peleihin lisää fyysisia objekteja etc. http://www.youtube.com/watch?v=6GyKCM-Bpuw kertoo kaiken.
-DX 11/10.1
http://fi.wikipedia.org/wiki/DirectX jännää.
-OpenGL
on DX vastaava, mutta se ei tarvitse esim. Nvidian näyttistä että se toimii ELI se on laitteistoriippumaton.
Vastaa kysymykseen
Huom! Ethän vastaa pelkällä linkillä. Vaikka vastaus kysymykseen löytyisikin linkin takaa, tiivistä sen sisältö tähän, jotta lukijan ei tarvitse siirtyä toiseen palveluun saadakseen tarkan vastauksen kysymykseensä.