Kysy
  • Tilasin Avastin, jota en ole ottanut käyttöön. Maksoin luottokortilla. Miten saan peruttua tilaukseni ja rahat takaisin?

5 vastausta

  • "Perumisoikeus – Asiakkaalla on oikeus perua tilaus seitsemän (7) työpäivän kuluessa ostopäivästä lukien. Mikäli Asiakas haluaa perua tilauksen, hänen pitää lähettää Nexwaylle sähköpostia osoitteeseen avast_en@nexway.com, ilmoittaa tilauksen tiedot ja selittää syy perumiseen.
    Perumisen seuraukset – Mikäli Asiakas peruu tilauksen, Nexway palauttaa perutun tilauksen tuotteista maksetun hinnan. Asiakkaan oikeus kyseisten tuotteiden käyttämiseen lakkaa välittömästi perumisen yhteydessä. Asiakkaan on poistettava tai tuhottava tuotteet ja niiden kopiot tietokoneeltaan ja kaikista muista laitteista tai tallennusvälineistä, joihin Asiakas on niitä kopioinut."

    Noin lukee avastin sivulla. En tiedä käykö suomenkieli, kokeile.

  • "Et mitenkään jos ostosta on kulunut yli viikko. Jos ei niin normaali peruutus, ohjeet
    Avastin sivuilla. Jos yli viikko niin ei muuta kun ota käyttöön."

    Täysin turha vastaus, kysymyksestä yli 2 viikkoa ja sama asia on jo selitetty toisessa vastauksessa!

  • Englanniksi:
    Hello, i have order/subscride your avast! virusscanner. I want to cancel it, because your free version is enought for me. Could you please refund my charge back to my credit card. Thank you.

  • Avastille tetrveiset haistakaa vittu poistan tilinumeroni käytöstä ette saa enään rahaa mun tililtä melkein satanen mennyt kahenpäivän aikana

  • Et mitenkään jos ostosta on kulunut yli viikko. Jos ei niin normaali peruutus, ohjeet
    Avastin sivuilla. Jos yli viikko niin ei muuta kun ota käyttöön.

Suosituimmat aiheet

Lisää aiheita

Uusimmat tapahtumat palvelussa

Aktiivisimmat käyttäjät

Näytä koko lista