Kysy

10 vastausta

  • Firman tietokoneessa havaitsin viruksen, ja asensin samalla koko käyttöjärjestelmän uusiksi.
    Seuraavana päivänä kun itse en ollut töissä oli sonera katkaissut netin ja kun toimistotyöntekijä oli tiedustellut syytä oli soneralta kerrottu heidän monitorinsa havainneen koneella olevan viruksen ja kehottaneet soittamaan helpsonille.
    Helpsonilta tuli asentaja ja skannasi koneen kaikilla mahdollisilla virustutkilla mutta ei löytänyt virusta, sanoi kuitenkin että sonera ei kytke nettiä takaisin ennenkuin hän on asentanut käyttöjärjestelmän uudelleen.
    Seuraavana päivänä soitin soneralle ja tiedustelin selvitystä asiaan, ja sieltä sanottiin että on mahdollista että heidän monitorinsa oli rekisteröinyt sen viruksen jonka olin itse jo poistanut koneelta edellisenä päivänä, ja sanoivat myöskin että soitto heille ja ilmoitus siitä että koneelta ei löydy virusta olisi riittänyt netin uudelleen kytkemiseksi, vastoin helpsonin tyypin väitettä. Helpson kuitenkin laskutti 8 tunnin työstä käyttöjärjestelmän uudelleen asennuksineen vaikka teki aivan turhaa työtä.

    - helpson miten voin laskuttaa hyvää päivää

  • Aika taavetti olet jos vertaat kipeätä selkää johonkin pc-koneen korjaukseen. Vai meinaatko että kun viet auton korjaukseen huonon moottorin käynnin takia, niin korjaaja hivelee kantta ja sanoo että muuta ei voi ja rahastaa.
    Tietysti jos on niin kädetön että soittaa johonkin hunajaa maksavaan palvelunumeroon ja saa apua, minkä avun yleensä löytää nopeammin ja halvemmalla googlen avulla - on osansa ansainnut.

  • Menet hierojalle, kun on selkä kipeä. Hieroja hieroo sua tunnin mutta silti selkä on vielä kipeänä. Pitääkö maksaa? TOTTAKAI!!! Sama juttu myös ensimmäisessä tapauksessa...

  • No ensinnäkin joku "Helps-nopea rahastus" firmoihin soittelee vaan dillet.
    Ennemmin menisin johonki teinibileisiin huutelemaan et josku joku vois parin kaljan voimalla auttaa, tulos olis taatusti parempi.
    Se nyt vaan on näin että ihan sama mitä toisessa päässä neuvotaan jos toisessa päässä ei niitä neuvoja osata seurata. Sen takia joku kallis puhelin-opastus on ainoastaan helppo tapa päästä rahoistaan. Mieluummin vie konees oikeeseen huoltoon, siellä ei tarvii maksaa jos se ei toimi huollon jälkeen. Yrittävät kyllä ehkä rahastaa, mut itse en maksais korjauksesta mikä ei johda tulokseen. Hieroja on ihan eri juttu, niissä ei ole takuuta mihinkään tulokseen mutta se lienee ymmärrettävääkin kun puhutaan ihan eri asioista.

  • Eli jos viet auton korjaamoon eikä sitä korjata tai ei osata korjata pitää maksaa?
    Outo tapa toimia.

  • Eipä ainakaan itsellä ole tarvinut maksaa palvelusta, jos korjattavana ollut tuote ei ole tullut kuntoon.

  • Ei se ole tyhmä joka pyytää,vaan se joka lystin kustantaa"?"
    Eli ellei olisi tarvetta tuskin vastaavia palveluja olisi.. tosin jostakin vastaavasta palvelusta olin joskus lukevinani että veloitus tehdään puh.laskusta ainoastaa mikäli ongelma ratkaistaan,mutta tämä tuskin pätenee tähän kyseiseen palveluun joka ja pelkästään toimii JO sonera konsernin alla
    ;)

  • eikös ne velota ihan puhelusta (ja kalliisti)? joten maksettava varmaan on...
    ja "tuntemattomalle käyttäjälle": ei oo varmaankaan tässä tapauksessa viety konetta mihinkään, on oltu vaan puhelinyhteydessä. ei ihan noinkaan pysty vertaan...
    mut kylläpä sitä noilla hinnoilla luulis jokatapauksessa jonkun selvyyden/ korjauksen koneeseensa saavan puhelimitsekin

  • Tais puheluhinta olla jotai 1.95€ minuutti, ja ppm.
    Ja halpaa on :DD

  • kyllä

Suosituimmat aiheet

Lisää aiheita

Uusimmat tapahtumat palvelussa

Aktiivisimmat käyttäjät

Näytä koko lista