Kysy

23 vastausta

  • Jos olet puhelinmyynnin kieltänyt niin kysy puhelinmyyjältä firman tiedot josta hän soittaa. Soittele seuraavaksi kuluttajaneuvojalle joka voi sitten puolestasi soittaa kyseiseen firmaan ja kyykyttää heitä paljon tehokkaammin kuin sinä itse.

  • suljet luurin... sanot jotakin sivistävää jos ei lopeta jorinoitansa...

  • Puhelinmyyjätkin ovat ihmisiä, joilla vain nyt sattuu olemaan maailman veemäisin työ. Pakkotahtista työtä kyyläävän pomon silmien alla ja julmien asiakkaiden armoilla. Eipä käy kateeksi. Parempi yrittää torjua asiallisesti. Ei se ole hänen vikansa, jos soittolistat eivät ole ajan tasalla. Itse olen tilannut heiltä yhtä ja toista, mm. kasan PC-lehtiä, joten eipä ihme, että soittelevat: minähän oon kuuminta hottia niitten listoissa.

  • Minä tilaan kaikki mitä on tarjolla, luottotiedot menneet.

  • Sano että juuri nyt on kiire, mutta jos myyjä antaa oman henk.kohtaisen numeronsa niin soittelet myöhemmin perään.
    Myyjä kun kitisee ettei voi antaa omaa numeroaan, niin totea että "Niin, vituttaisihan se jos joku jatkuvasti soittelisi vai mitä?"

    Mutta verkosta löytää tuommoisen.

    http://egbg.home.xs4all.nl/fins.pdf

    millä voi vastata puhelinmyyjään pölinään. (heilläkin on vastaavat kaaviot asiakkaita varten)

  • Alat kyselemään mitä myyjällä päällä, voiko maksaa ulosotolla, pyydät esittelemään heidän jynkkylehdet ja jos ei ole niin harmittelet ettei muut kiinnosta...

  • Älkäähän nyt, itse olen puhelinmyyjänä ollut ja oli varsin hauskaa hommaa. Ihmiset kun sattuvat lukemaan tämän kaltaisia sivuja oppiakseen uusia tapoja huvittaa puhelinmyyjän päivää! Joten lisää vaan tällaisia vastauksia (:

  • Jos sinulla on ASML:n Robinson-palvelu päällä, eli markkinointiliiton myyntikielto, niin voit ilmoittaa heti myyntipuhetta aloittavalle että sinulla on mainoskielto puhelimessa. Jos myyntipuhe ei lopu tähän, voit tehdä yrityksestä valituksen ASML:lle, ottaen tietysti huomioon että yritys kuuluu markkinointiliittoon.

  • Kerrot myyjälle, että olet sokea. Ja mikäli hän ehdottaa, että vaimohan voisi lukea. Niin kerrot sille, että se on mykkä, eikä kuule mitään.
    No vakavampana. Nehän käyttää vaikka mitä numeroita, millä pirulla sen kiellät muulla kuin, että et vastaa kuin niille, jotka ovat puhelintiedoissasi. Häiritsee hivenen mikäli kaverilla on uusi prepaid-kortti.

  • Jos on aikaa ruveta kyykyttämään niin yhtä hyvin voi asiallisesti kuunnella tarjouksen, joka on usein erittäin hyvä. Ja sillä soittajallahan on sinun osoitetietosi, joten en ehkä itse lähtisi kauheasti ärsyttämään.

  • Jos haluat _kiusata_ myyjää niin kannattaa kuunnella Jim Florentinen Terrorizing Telemarketers levyjä, saattaa tulla joku idea niistä.

    Jotkut aivan loistavia.

  • Paskan lapiointikin on v-mäistä työtä. Ja onhan niitä muitakin paskaduuneja. Eipä niitäkään töitä kukaan pakota tekemään. Kyllä se on ihan ammatinvalinta kysymys. Jos puhelinmyyjäksi ryhtyy, ei kannata itkeä jos tulee vastaan v-mäisiä asiakkaita.
    En silti kehoita ketään epähienoon käytökseen vaikka puhelinmyyjä ääliö olisikin.
    Pitää muistaa vanha sananlasku:
    "Kun väittelet idiootin kanssa,
    pidä huoli ettei hän tee samoin."

  • Asiakkaat jotka sanovat "ei", tai muuta vastaavaa, eivätkä viitsi kuunnella loppuun tarjousta, kaivavat itselleen kuoppaa... valitettavasti nämä asiakkaat joudutaan soittamaan läpi uudelleen niin monta kertaa että asiakas saadaan käsitellyksi (eli kuulee hinnan yms. ja kieltäytyy sen jälkeen)

  • Minä laitoin kerran puhelimen pöydälle, ja lähdin antamaan tuttipullon vauvalleni. Sitten palasin puhelimen luo ja kuuntelin sen verran, että kuulin edelleen puhetta. Sitten menin käynnistämään pesukoneohjelman. Sitten menin puhelimeen ja sanoin, etten oikein ehtinyt kuunnella mutta että kiitos ei, en tarvitse mitään mitä en saa kaupasta. Kieltämättä olin törkeä, mutta niin paljon kenkutti jatkuva puhelintyrkytys.

  • Itse pariin otteeseen jututtanut yli tunnin tällaista myyjää, aina kun myyjä ollut lopettelemassa puhelua, olen kysellyt tarjousta jostain muusta myymästään, taas päästy minuutteja eteenpäin, onpahan ollut poissa muiden luureista ;)

  • Itse en vastaa mihinkään outoon numeroon! Vain puhelimen muistissa oleviin tuttujen numeroihin. Ei tarvii siten näitä puhelinterroristeja kuunnella.

  • Kerrot heti olevasi rahaton ja käytät prepaid korttia, sekä luottotiedot menneet puhelinmyynnin takia. En voi tarttua hyvään tarjoukseesi valitettavasti.

  • Nyt Juuri Päätin Tehdä Eston Puhelimeeni! Testaanpa toimiiko kolme vuotta, kuten on kerrottu. Tulee ihan liian paljon lehtitarjouksia, jopa useita samana päivänä ajasta ja paikasta riippumatta. Stop kaikille mainostajille - paitsi, että Rakastan postiluukkuuni kannettuja mainoksia. Ne luen kannesta kanteen ja niistä tilaan lehdetkin, on muuten paremmat kylkiäiset kuin puhelinmyyjien kautta tilatessa.

  • Kannattaa vastata vain lyhyesti ennenkuin myyjä edes ehtii kertoa mitä yrittää myydä.: haista paskatahvo pitkä vittu. Ja samantien sulkee puhelimen ja varmuudeksi estää kyseisen numeron.

  • Voi että ku tämäki puhelinmyyjä sai naurut xD Kyllä siellä töissä jaksaa ku tietää millast porukkaa nää kekseliäät vattuilijat oh..

  • Puhelinmyynti pitäisi kieltää lailla taikka rajoittaa niihin numeroihin, jotka olisivat antaneet nimenomaisen luvan markkinointiin. Asioiden pitäisi mennä näin päin. Puhelinmyynneistä on erityisesti kiusaa enemmän tai vähemmän avuttomille vanhuksille, jotka eivät edes kykene hankkimaan Robinson estoa, jos siitäkään nyt sitten aina olisi apua. Maksaa ei ainakaan pitäisi eston saamisesta. Yleisten oikeusperiaatteiden mukaan asian ei pitäisi mennä niin.

  • Voi jeesus mitä sakki.. Eikö oo helpompi sanoa kohteliaasti että nyt ei tule kauppoja ja toivottaa hyvää päivän jatkoa. toki joskus kannattaa kuunnella mitä siellä on tarjota

  • Minulla toimii lause "ei kiitos, en ole kiinnostunut". Myyjän voi keskeyttää, mutta ei usein kannata koska tarjous voi olla todella hyvä.

Suosituimmat aiheet

Lisää aiheita

Uusimmat tapahtumat palvelussa

Aktiivisimmat käyttäjät

Näytä koko lista